mandag den 11. november 2013

Graffiti, spraymaling og en lille pirat.........






I fredags skulle jeg hente en pakke med skønne kreative materialer - det plejer at være til mig selv, men denne gang var det mellemste-sønnen, der havde bestilt sine egne materialer til hans graffiti-projekter - det var en dreng med strålende øjne, der åbnede sin pakke, og jeg må indrømme, at jeg nok var lige så spændt. Og han har fået en plads i mors værksted, så det er helt hyggeligt med en lille kollega ind imellem. Han har fået kreeret lidt på et aflangt maleri - hvor han har afprøvet lidt teknik og har skrevet med poscatusch - YOU ONLY LIVE ONCE...........kan godt lide budskabet :-)
Jeg selv er nået en del videre på et maleri, jeg er i gang med til en lille pirat - der er en del små detaljer, der tager tid, men mon ikke det bliver færdigt i løbet af de næste par dage :-) Glæder mig til det færdige resultat :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar