tirsdag den 5. november 2013

Udstilling Faxe Sundhedscenter







I går havde jeg en SUPER dejlig oplevelse, da jeg satte min udstilling op hos Faxe Sundhedscenter. Skønne og imødekommende medarbejdere, og besøgende til Sundhedscentret kom og snakkede og spurgte ind til mine billeder - og de fortalte, at de blev glade af at se på dem
Og det er lige præcis det, der er min mission - udover at jeg selv lægger min egen livsglæde ind i hvert eneste maleri, så er det også mit ønske, at få andre mennesker til at reflektere over deres liv og finde glæde hver dag
Jeg udstiller et udvalg af mine malerier dér indtil 19. december 2013 - kig forbi hvis du har lyst til at opleve mine malerier live - der er en del flere malerier på udstilling, end hvad billederne her viser.

Faxe Sundhedscenter
Præstøvej 78
4640 Faxe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar