tirsdag den 31. december 2013

Godt nytår :-)

 
Bringer lige det samme opslag, som på min anden side - det er ikke så tit, det sker, men budskabet er jo det samme - nemlig godt nytår :-)
 
Der er gang i nytårs-skriverierne rundt omkring, og jeg vil også sende en hilsen til jer alle om et velsignet og lykkebringende år 2014
Jeg ser tilbage på et år, som har været meget udfordrende på mange områder (det er vi nok mange, der ...gør ) - men udfordringerne har givet mig styrke og jeg har lært mig selv endnu bedre at kende - jeg har opnået at blive min egen allerbedste ven - og jeg mærker, at når jeg følger det, der føles sandt for mig, så kommer der mere balance i mit liv - nye døre åbner sig, nye mennesker kommer ind i mit liv, som jeg har meget tilfælles med.
Må år 2014 blive året, hvor DU også lytter mere til, hvad der er sandt for DIG
Godt nytår derude - og skål i kildevand, champagne eller hvad du nu skal skåle i

Billedet er fra sommeren 2013 - vandretur med min far i Norge - en skål på toppen af et bjerg

1 kommentar:

  1. God nytår Gitte og god 2014 med masser af kreativitet og hjertevarme :0)
    Knus

    SvarSlet