onsdag den 8. januar 2014

En hyldest til Cirkeline og min ældste søn :-))))))))))

 


Får sådan lyst til at hylde Cirkeline - gode gamle Cirkeline, Ingolf og Frederik - og hvorfor gør jeg det? Det er fordi, min ældste søn (Jens) fylder 14 år i dag, og jeg kommer sådan til at smile, når jeg tænker tilbage på dengang han var helt lille - der var han HELT vild med at se Cirkeline, og vi havde nogle rigtig hyggelige stunder sammen med Cirkeline-videoer - da jeg var højgravid med hans lillebror, sad vi hver eftermiddag og så Cirkeline tæt sammen i sofaen. Han kunne alle sangene - selvom han kun var 2 år gammel. En sød lys stemme, og han var altid rigtig glad. Det er han stadig, og han har fulgt sin drøm som målmand de sidste 3 år - er flyttet klub og trives RIGTIG godt med det. Jeg har støttet ham meget i hans valg, netop fordi jeg synes, det er så vigtigt, at man følger det, der er sandt for én selv. Og jeg vil blive ved med at støtte ham :-)
Og Cirkeline bliver man aldrig træt af...........:-)))))))))

Husker du Cirkeline?

2 kommentarer:

  1. Stort tillykke med Jens. Som tiden går :0)
    Jeg husker Cirkeline fra da jeg var barn. Selvom jeg gjorde hvad jeg kunne for at mine store skulle stifte bekendtskab med den lille pige og hendes venner, så var det først Yngste der viste lidt interesse for dem.
    Jeg tror hun vil holde, når vi får børnebørn og skal hygge med dem :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha', Kari :-) ja de bliver store.......
      Det er heller ikke alle mine 3, der har været vilde med Cirkeline. Faktisk kun ældste, da han var helt lille. Men jeg vil også glæde mig til at se, om det kunne være noget for børnebørnene.......hyggestunder :-)

      Slet