lørdag den 25. januar 2014

Finurlige små malerier

 
 

 
 
 



 
Jeg er blevet udfordret lidt på det sidste - til at lave mine glade finurlige figurer på SMÅ lærreder - før har jeg mest lavet dem på lidt større lærreder, da det er nemmere at få god struktur ind i selve maleriet på stort lærred. For mig er det i hvert fald. Men det er så dejligt at blive ufordret, og det er jeg meget taknemmelig for :-) For så finder man ud af, at det her kan jeg også. Og det giver så inspiration til flere nye idéer til malerier - det med månen har jeg haft liggende som skitse i et års tid, men det er aldrig blevet ført ud i livet - pludselig fik jeg lyst til at lave det på et lille lærred - og så kom idéen til de to turtelduer "Hånd i hånd gennem livet" - det måler 30x30. Og flere idéer kommer frem inde i mig, føres over på skitseblokken, og kommer til udtryk på lærred, når det er meningen :-)
Du kan se mere på www.gittebarlev.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar