lørdag den 25. januar 2014

Havet en fredag i januar







I går havde jeg det bare sådan, at jeg MÅTTE til havet og blive rusket igennem - ikke bare fjorden, som også er smuk - men HAVET.........det RIGTIGE hav. Og jeg pakkede rygsækken med te, mad, kikkert og kamera og kørte mod Møn. Fandt et dejligt sted, som hedder Hjelm Kobbel, og jeg skal love for, at jeg blev blæst igennem på skønneste vis......og solen kom frem og gjorde det hele endnu mere eventyrligt - stenene havde is-frakker på og kom til at ligne ædelstene, som de lå der og glinsede. Og selvom vinden bed i kinderne, så kunne man lige fornemme varmen fra solen - tankerne forsvandt og det føltes rigtig godt at være mig dér på en strand, jeg ikke har været på før - mit eget lille eventyr :-)

2 kommentarer:

  1. Det kan jeg godt forstå, Gitte - der er noget helt særligt ved havet og den energi, ro og kraft, der er sådan et sted! Og helt specielt at besøge et sted, man ikke har været før.
    Fantastiske stemningsfulde billeder :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er bare så dejligt, Marianne :-) Og der er nemlig både ro og kraft ved havet :-)

      Slet