fredag den 11. april 2014

Blomsterglæder, overraskelser og skaldede figurer :-)






 
 
Der er kommet lidt forår ind i stuerne :-) Den øverste buket er lidt fra egen have - vi har ikke så mange blomster, men de få der er, er blevet budt indenfor i en lille sød buket, der står og lyser op på sofabordet :-) Den anden buket med de mange forskellige farver, kom min ældste søn hjem med til mig i går eftermiddags - han kom så fornøjet ind af døren efter skole og hev buketten frem, og jeg blev så glad :-) De smukke orange tulipaner kom min far forbi med forleden dag - han er så god til at komme forbi med små overraskelser, der bare varmer rigtig meget :-) Kender du også nogle, der er gode til at overraske? Det er så dejligt.
 
Synes vi hiver lidt til os af forskellige bakterier/virus for tiden - min yngste søn har ligget med Lussinge-syge i denne uge - en mærkelig virus, hvor han de første dage havde lidt feber og helt ildrøde kinder - og senere slog ud over hele kroppen. Men sådan er det at have børn i huset, og så er det godt, at man er god til at tage det med godt humør og en god portion hygge for "patienten" :-)
 
I denne uge har jeg mest beskæftiget mig med "de skaldede" - små akvareller/tegninger og arbejdet på nogle bestillingsmalerier. De her små akvareller er i postkort-størrelse. Jeg tænker, at de kan bruges som små søde gave-idéer, sættes i ramme eller hænge på opslagstavlen og give smil på læben i hverdagen :-)
 
Ønsker alle en dejlig weekend :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar