søndag den 27. april 2014

Male-workshop "Slip dig selv fri"


Så er jeg klar med sommerens program for male-workshops "Slip dig selv fri" hos mig i Præstø.

Giv dig selv en fridag fra hverdagen og meld dig på én af mine workshops.

Vi skal rigtig muntre os med pensler, lærreder i forskellige størrels
er, akrylmaling i alle mulige SKØNNE farver. Jeg vil vise jer de teknikker, jeg selv bruger, og vi vil gøre brug af forskellige materialer til at lave spændende og unikke billeder. Mønsterpapir, stempler, poscatusser, bladguld, spartel.......fantasien har ingen grænser. Vi skal arbejde med både store og små lærreder.

Fælles for alle workshops er, at der er fokus på at slippe sig selv fri - give sig selv lov til at lege og eksperimentere. Om man er nybegynder eller øvet har ingen betydning.

Workshoppen finder sted hos mig i Præstø, i mit store værksted. Hvis vejret tillader, rykker vi ud under åbne himmelstrøg med vores male-grej.
Vi arbejder fra 10-16.
Der er plads til max 6 personer på hver workshop.

Adressen er: Spangen 1, 4720 Præstø.

Datoer for workshops:

1. Lørdag den 17. maj fra 10-16
2. Lørdag den 14. juni fra 10-16
3. Lørdag den 19. juli fra 10-16
4. Lørdag den 23. august fra 10-16

Prisen er 1495,-kroner, og det er inkl. moms, ALLE MATERIALER, samt lidt godt til ganen hele dagen igennem - kaffe/te/snacks og lækker frokost.

Tilmelding skal ske til Gitte Barlev på email gittebarlev@gmail.com eller på telefon 61662313.
Herefter får du information vedrørende betaling mm.
Ved tilmelding angives, hvilken af de 4 workshops, du ønsker at deltage på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar