mandag den 14. juli 2014

Familieportrætter og positive budskaber



Dette maleri (øverst) knoklede jeg med dagene op til vores ferie - en bestilling som skulle gives til faderen i familien - og som I kan se, kan man bestille personlige detaljer til mine familieportrætter - her har faderen et særligt kendetegn med en pink hestehale, den store pige har en sløjfe på hovedet, fordi hun er en rigtig prinsesse, og teksterne på maleriet er også personlige, og betyder noget særligt for familien
Tænk at være så heldig at få kendskab til familier rundt omkring i landet - se billeder af familiemedlemmer og få små historier om deres familie - jeg er meget taknemmelig for at få del i det :-)


Nederst kan du se et lille udvalg af mine tegninger/akvareller med positive ord og citater på som fås til 175,-kroner pr stk inkl forsendelse - du kan se flere variationer på min hjemmeside www.gittebarlev.dk 

2 kommentarer:

  1. Maleriet hænger i stuen til daglig påmindelse om hvor heldige vi er. Nu er jeg gravid med nr 4 så vi må nok hellere få lavet et lille extrabilled.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ajjjj en dejlig besked, Trine :-) ja familien kan hurtigt vokse sig større - tillykke :-) måske kan der blive plads til et ekstra barn på billedet?

      Slet