lørdag den 9. august 2014

Mønstre på sten






Det er noget tid siden, jeg sådan for alvor har haft gang i pensler og maling på den måde, jeg plejer - jeg har været i gang med et tegne-projekt (og akvarel), som jeg har været optaget af.
 
En smule gang i penslerne har jeg dog fået - men mest til at male på sten og male bundfarver på nogle nye malerier, jeg er i gang med - stenene er også hyggelige at lave sammen med børn - man får både snakket om hvilke ord, der betyder noget for én, og før man får set sig om, er man i gang med en dybere snak om ordenes betydning, mens man bruger fantasien med at tegne mønstre.
Stenene er malet med sort akrylmaling og mønstrene tegnet med hvid posca-tusch .
I dag er jeg ved at gøre klar til en udstilling jeg skal sætte op i morgen - hos A-FYS i Solrød - der skal sættes kroge og snor i de nyeste malerier og besluttes, hvilke malerier der skal med på "søndags-tur"
 .
 
Ønsker jer en dejlig weekend :-)
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar