onsdag den 19. november 2014

Bring naturen indenfor





I går skulle jeg lige gøre lidt rent - jeg nyder faktisk at gøre rent - jeg får så mange kreative idéer, mens jeg tuller rundt dér i min egen verden........i går blev jeg inspireret til at bringe naturen ind på visit i forskellige rum - jeg har samlet hulsten i lang tid, og nogle af dem har jeg her brugt som lysestager - put nogle juletræslys ned i hullerne og sæt dem f.eks på et smukt sølvfad med små fyrfadslys og se, om der skulle være et par små roser tilbage i haven, som kan pynte fint i en lille vase ved siden af
Saml nogle grene i haven, og form dem som hjerter og vikl lidt ståltråd rundt om - hæng f.eks et hjerte på hoveddøren, så både du, dine kære og gæster bliver modtaget med kærlighed ~ sæt små hjerter rundt omkring som kærlig dekoration :-)
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar