tirsdag den 5. maj 2015

Anderledes og farverigt familieportræt :-)





Kunne du tænke dig et anderledes, farverigt og finurligt familieportræt af DIN familie? Et maleri der giver glæde og smil i hverdagen, og som symboliserer jeres familie med ting og ord/budskaber, som betyder noget for lige præcis jer?
Så kig ind på min hjemmeside www.gittebarlev.dk og se under rubrikken Familieportrætter - se forskellige eksempler på familieportrætter, jeg har lavet personligt for andre familier, og du kan også se de forskellige størrelser og priser :-)
Du skal også altid være velkommen til at kontakte mig på gittebarlev@gmail.com - her kan du også afgive din bestilling og skrive, hvilke ønsker du har til lige netop jeres maleri. Billeder af familiemedlemmer, dyr eller andet modtages også meget gerne på email, så jeg kan danne mig et indtryk af jer :-) Du kan også ringe til mig på tlf. 61662313 :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar