torsdag den 20. august 2015

At favne livet


Denne lille skitse lavede jeg for nogle år siden, og den blev jeg så glad for, og har brugt den til forskellige malerier - også på bestilling til kunder :-)
De to 9 årige piger, der for nyligt var på male-kursus her, havde bemærket, at jeg ofte skriver ord og budskaber på mine billeder, og de spurgte, hvad jeg mente med 'Favner Livet' :-) det gav anledning til en dejlig lille snak om, at jeg for 6-7 år siden kom ud for en hændelse i mit liv, hvor jeg
lærte at se på livet på en anden måde. Før det, værdsatte jeg ikke livet på samme måde, og jeg lyttede ikke til mig selv og mine egne behov. Men ved at følge mit hjerte og lære at elske mig selv og livet, værdsætte hver en dag, føler jeg mig nu som et meget lykkeligt og heldigt menneske. Og jeg 'Favner Livet', hvilket ikke altid betyder, at det hele er rosenrødt og nemt, men kan være med det, der er ~ se udfordringer som læring, og stadig føle mig glad indeni :-)
Hvilken betydning har ordene 'Favner Livet' for dig?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar