onsdag den 2. september 2015

Wayne Dyer





Efter at Wayne Dyer forlod dette jordiske plan forleden dag, har det fyldt en del i mit sind ~ en lidt mærkelig følelse, selvom jeg aldrig har mødt ham, så har hans mange bøger om, at vi kan vælge at leve vores liv i glæde, kærlighed, kreativitet, venlighed, udvidelse ~ følge vores medfødte gaver, virkelig ændret mit liv meget de seneste 6 år. Han har været en kæmpe store spirituel læremester, og han vil altid være dybt i mit hjerte ~ og jeg vil læse hans bøger igen og igen.

Wayne Dyer har lavet denne film 'The Shift Movie', som jeg satte mig til at se i dag. Jeg kan VARMT anbefale filmen, hvor man følger nogle mennesker, der lever et liv, hvor de ikke føler sig særlig lykkelige og ikke lytter til deres eget hjerte. Man ser i filmen, hvordan de mennesker ændrer sig til at se livet på en helt anden måde ~ for som Wayne i et af sine mange citater siger 'If you CHANGE the way you LOOK at Things, you vil CHANGE the Things you SEE'.
Jeg kan virkelig identificere mig med personerne i filmen, fordi jeg engang levede mit eget liv uden at lytte til mig selv og mit hjerte, og hvad det medførte af frustrationer og situationer ~ til at leve et liv, hvor det er glæden og taknemmeligheden for hver en dag, der betyder noget ~ glæden og kærligheden til de mennesker, der er i mit liv, og kreativiteten som jeg også holder meget af, og som har fået lov til at komme til udtryk og være en del af min hverdag.

Se filmen her:

https://jhaines6.wordpress.com/2013/08/16/the-shift-full-movie-from-wayne-dyer/

Det er gratis de næste par dage :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar