torsdag den 22. oktober 2015

Svovlstikkernes Julekalender 2015 ~ donering af maleri :-)

 
Dette maleri har jeg doneret til Svovlstikkernes Julekalender 2015 ~ Svovlstikkerne er en lille hjælpeforening i Næstved, som ved forskellige arrangementer samler penge ind til familier, der økonomisk ikke selv har mulighed for at holde jul. Familierne får en julepakke med et komplet måltid mad til en hel familie samt legetøj til børnene.
24 kunstnere har doneret et maleri til Svovlstikkernes Julekalender, og det er Lauritz.com der står for at afholde auktion på alle disse kunstværker. Næstved-kunstneren Marianne Johansen, som har galleriet Artgallery i Sct. Mortensgade 4, 4700 Næstved, står for at afholde denne julekalender, og der er fernisering af alle kunstværkerne lørdag den 24. oktober fra 13-16 i hendes galleri :-)
Der er så mange dejlige projekter/initiativer, man kan støtte, men måden det er muligt for mig at støtte er ved at donere et maleri. Jeg har i en del år selv mærket, hvordan det er at stå med 3 børn op til jul, uden egentlig at vide, hvordan det skulle blive muligt at holde den ~ vi har haft mine dejlige forældre, der har støttet os, men ikke alle har nogle, der kan støtte i hårde tider, og derfor vil jeg gerne være en del af dette dejlige initiativ :-) Du kan se mere om Svovlstikkerne på www.svovlstikkerne.dk ~ om deres historie og forskellige arrangementer :-)
Maleriet er malet med akrylmaling og måler 50x60. 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar