onsdag den 18. november 2015

En lille finurlig doodle-ugle........












Lad os nappe en doodle-tegning i fællesskab igen...............efterårets mørke timer er så hyggelige at bruge på at tegne mønstertegninger :-)
Jeg blev inspireret til denne lille finurlige ugle af en af mine drenges hjemmesyede ugler :-)
Der er så meget i hverdagen, der kan inspirere til at være kreativ :-)
Find tegnetusserne frem og start med at lave omridset af uglen. Og så laver du øjne og næb, og så kan du ellers gå i gang med at fylde den ud med mønstre.
På denne doodle har jeg valgt at lade hovedet være uden mønster, så jeg kunne farvelægge den bagefter. Det er ikke så tit, jeg lægger farver på mine doodle-tegninger, men i går blev tusserne fundet frem..............
Måske kan du klippe dine tegninger ud og klistre på noget karton. Så har du et fint personligt kort til en kær ven :-)
Rigtig god fornøjelse :-)

2 kommentarer: