lørdag den 19. december 2015

Familieportræt


Jeg fik på et tidspunkt idéen til at lave anderledes familie-portrætter på lærred med mine glade skaldede figurer. Det er blevet en attraktiv idé, og jeg har efterhånden lavet en del familie-portrætter personligt til familier rundt omkring i landet :-) Jeg er meget taknemmelig for, at folk har taget godt imod min idé, og jeg har en super dejlig korrespondance undervejs med mine kunder - jeg holder meget af at lave mine familie-portrætter :-)

Kunderne plejer at sende en mail med lidt oplysninger om de forskellige familiemedlemmer, og hvis de vil have deres dyr malet med på maleriet og andre ting og symboler der betyder noget for dem. Ord og citater.
Ønsker du også at få lavet et personligt maleri med din familie på, så kan du kontakte mig på tlf. 61662313 eller email gittebarlev@gmail.com


Du kan se flere eksempler på familieportrætter på min hjemmeside www.gittebarlev.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar