lørdag den 19. december 2015

Julen hjemme hos os.....










 
 
Som jeg har nævnt i et tidligere indlæg, så ELSKER vi julen herhjemme. Særligt min mellemste søn på 13 år, har altid holdt meget af at pynte op og det er også ham, der i år skal have æren for at have pyntet fint op i stuen, køkkenet og gangen ~ det er her, vi pynter mest op, for det er her, vi opholder os rigtig meget. Han har lavet fine opstillinger, juledekorationer, en smuk krans til døren ud af grønt fra haven. Vi forsøger at bruge ting, vi selv har. Adventsdekorationen er lavet i en gammel emaljeform. Jeg selv har lavet en dekoration i en gammel fin sovseskål. Og de finurlige trænisser, står og smiler foran bryggersdøren og hilser velkommen. Mindstesønnen har lavet fine ting i skolen, bla. træjuletræet, som jeg har vist her på siden :-)
Herhjemme må julen rigtig gerne være RØD og kreativ og med en del genbrug, som vi har passet på i mange år og vi køber lidt nyt hvert år blandt andet i genbrugsbutikker.
Jeg holder meget af at gå rundt hver dag og iagttage vores hyggelige julehjem :-)
 
Må I have en VIDUNDERLIG jul ~ jer der følger med herinde og jer der skulle komme forbi :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar