tirsdag den 29. december 2015

Lidt mere jul..........kreativ borddækning mm. :-)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Selvom det er nogle dage siden, det var jul, MÅ jeg lige dele lidt billeder af min mellemste søns kreative borddækning denne jul. De sidste par år er det ham, der har fået lov til helt alene at stå for borddækningen, for han er så god til det, og jeg elsker at iagttage ham, når han forsvinder ind i sin egen kreative verden og fremtryller de fineste dekorationer. Peberkagehuset satte vi i år sammen med limpistol, da vores karamel ikke ligefrem har været så vellykket de andre år..........og da husene ikke bliver spist herhjemme, men står til pynt et stykke tid, ja så er en limpistol altså et super godt redskab ;-)
Jeg har virkelig nydt julen, hvor jeg har haft mine 3 prinser samlet - vi nåede også at opleve Tivoli med alle de fine lys, små boder og nyde varm cacao og belgiske vafler ;-)
 
 
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Ser ud til i har hygget jer, og hvor er det da dejlig med en kreativ søn, hvor er han dygtig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det nyder jeg også meget, Joan :-) kreativitet er guld værd i alle aldre :-)

      Slet