onsdag den 3. februar 2016

Et nyt kapitel ~ nye muligheder



De er ikke så inspirerende de billeder jeg viser her. Blot for at fortælle, at vi er i gang med at flytte, så derfor er her lidt stille. Der er rigtig meget, jeg skal tage mig af ifm salg af hus, istandsættelse af vores nye hjem og familien skal jo også plejes ☺faktisk er det nok mest dem, der plejer mig i disse dage, for min ryg har reageret med en blokering efter al det arbejde, så lige nu føler jeg mig son prinsrssen på ærten, der bliver plejet kærligt af mine prinser......og min søde far ☺ 
Det er lidt vemodigt at gå i mit tomme værksted/atelier og galleri, men også en dejlig tanke, at huset vil få ny og kærlig energi fra de nye ejere. Og spændende hvad vores nye hjem bringer af muligheder og oplevelser.
Jeg er stolt af det, jeg har bygget op her både som kreativt menneske og mor. Mine drenge og jeg har haft nogle dejlige år her - blevet bundet tæt sammen i medgang og modgang, og det vil vi altid bevare i vores hjerter og i vores forhold til hinanden.
Jeg er så klar til et nyt kapitel ~ åben for nye muligheder ❤



Ingen kommentarer:

Send en kommentar