lørdag den 27. februar 2016

Kunstudstilling på Residens Møen







Onsdag og torsdag satte jeg udstilling op hos Residens Møen (Ferie- og konferencested) i Stege. Stedet har været under opbygning i et års tid, og i fredags var der åbningsreception, og håndværkerne arbejdede på liv løs, mens jeg var der. Derfor ses nogle af mine billeder sammen med lidt byggematerialer, men det var super hyggeligt at gå i byggeatmosfæren blandt glade håndværkere, der brændte for at gøre projektet klar til fredagens åbning.
Der hænger flere billeder end vist her, så hvis du er på de kanter, så besøg stedet - der er dejlige ferielejligheder i flere størrelser, som virkelig er dejligt indrettet med sjæl. Der er mulighed for at afholde møder og andre arrangementer der (se mere på www.residensmoen.dk) og snart åbner der også en café/restaurant på stedet.
Jeg får snart mulighed for at hænge flere malerier op, når resten af bygningen er færdig. Det glæder jeg mig meget til, og ser det som en stor og dejlig mulighed for mig at udstille der.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar