torsdag den 11. februar 2016

Udstilling ned ~ og udstilling op :-)

 
I dag har jeg taget min udstilling hos Tandplejen i Vordingborg ned ~ et sted jeg virkelig har været glad for at udstille, og hvor jeg har kunne besøge mine billeder, hver gang jeg skulle med min søn til tandplejen. Super søde medarbejdere og god stemning :-)
 
Jeg blev for nogle uger siden kontaktet af Residens Møn, et nyt ferie- og konferencecenter i Stege, om jeg havde lyst til at udstille nogle af mine malerier hos dem. Og det så jeg som en dejlig mulighed, og jeg sætter billeder op i uge 8.
Viser jer lige lidt billeder af det skønne udstillingssted, som jeg glæder mig meget til at præge med mine malerier. Skal nok dele lidt billeder af selve udstillingen, når jeg er færdig med at hænge malerierne op.
 
Se mere om Residens Møn på www.residensmoen.dk 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar