onsdag den 2. marts 2016

Kreativ boligindretning









Når man har stor passion for at leve kreativt, så er man også bare nødt til at bo kreativt............jeg nyder at indrette vores nye hjem ~ det går ikke så hurtigt, men jeg nyder processen alligevel, selvom vi går rundt med flyttekasser og flytterod...... og jeg har fået lavet lidt finurlige ting her og dér, nogle af mine egne og børnenes malerier er kommet op.......tallerkenrækken er blevet omdannet til bog/blad-reol i læse/hyggehjørnet, en wienerstige bliver brugt som reol og kreativt krydderi på stuen. Vi bruger meget genbrugsting ~ både møbler og andre ting :-)
Det er min idé, at jeg vil lave Åbent Hus ind imellem ~ 'Kreativt Hjem', hvor man kan komme kigge og høre om, hvordan en livsstil som Kreativt, Mindfuldt og Spirituelt menneske er, se malerier, høre lidt om de kurser/forløb, jeg holder :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar