tirsdag den 8. marts 2016

Lyt til dit hjerte, og vov dig ud i dine drømme........

 


Dette citat står med store bogstaver udenfor min søns kollegielejlighed. Jeg synes, det er så sigende, og derfor tog jeg et billede af det, og deler det nu med dig, der kommer forbi min side.
Min side handler en hel del om min egen vej som kreativt menneske, og hvor jeg står i dag efter i en del år at have fulgt mit hjerte/mine drømme, og hvordan jeg i de år også har arbejdet meget med mig selv med personlig udvikling, og jeg har selv oplevet (og oplever stadig), at når man BLIVER VED med at lytte til sin indre stemme ~ bliver ved med at handle efter hjertet og drømmene, så bliver det med tiden også til virkelighed og der vil med stor sandsynlighed også være nye døre, der åbner sig for dig. Nye muligheder der banker på. Drømmene kan sagtens udvikle sig undervejs, og den vej du startede med at følge, bliver måske døren til noget helt andet. Eller måske passer det så fint med det, du startede med, så du kan kombinere flere drømme. Der vil være en del at lære undervejs, og man vil møde modstand og uforstående personer, og man vil i nogle perioder være ved at opgive ~ og nogle oplever måske også, at de ikke har lyst til at følge drømmen mere. Og det er absolut ikke fiasko, men bare en erkendelse af, hvad den indre stemme fortæller. Og det er at leve i sandhed med sig selv.
Men hvis man ikke prøver, så kan man ikke vide, hvordan det er, og hvad det kan føre til.
Og én ting er sikkert ~ der vil altid være en læring i det, man har været igennem. Noget som gør én stærkere og har givet erfaring på nogle områder, som man ikke havde lært, hvis man ikke havde prøvet.
I den her forbindelse står citatet i et kollegie (der står flere rundt omkring på væggene), og jeg tror, at kollegiet i sin tid er blevet brugt mest til personer, der dyrkede sport på eliteplan, ligesom min søn gør det nu. Men uanset hvilken drøm, du følger, så kræver det handling og en hel del arbejde, op- og nedture, læring, styrke, at vokse som menneske........
Lyt til dit hjerte, og vov dig ud i det :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar