tirsdag den 24. maj 2016

Blomstrende kreativitet......

 
Jeg har lige haft nogle stille dage alene, hvor kreativiteten for alvor blomstrede..........det er tit dér i stilheden, at idéerne pludselig kommer væltende ind over mig, og så må man tage imod med åbne arme, når muligheden opstår :-) 

 
En idé som jeg afprøvede i min artjournal voksede sig større, og blev starten på nogle nye 'cirkel-malerier' i alle mulige farver. Nogle med citater - nogle uden. Det var helt magisk at arbejde med, og her blev der både brugt fingre og pensler til at skabe :-) 



 
Jeg arbejder på at få lagt billeder af de nye malerier ind (samt tegninger) på min hjemmeside i den kommende tid. Så hvis min hjemmesider ser lidt rodet og ufærdig ud, når du kigger derind, så er det fordi, jeg er i gang med en sommer-opdatering :-) www.gittebarlev.dk
 
Det er også muligt at se mine malerier og tegninger 'live' her hos mig i Præstø. Jeg bruger mit hjem og mit arbejdsrum som udstillingsplads :-)
Du kan ringe og aftale en tid for et besøg på tlf. 61662313 eller skrive til mig på gittebarlev@gmail.com 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar