mandag den 2. maj 2016

Kunst med positive ord og citater









Én af de ting, der har været med til at ændre mit liv og min måde at se livet på, har været positive bekræftelser/affirmationer og citater, som jeg flere gange har sagt højt i løbet af dagen og hængt op rundt omkring i hjemmet, så jeg kunne holde fokus, og ikke gå tilbage i gamle tankegange og mønstre. Positive ord, bekræftelser/affirmationer og citater ses også ret ofte på den kunst, jeg skaber ~ jeg kan simpelthen ikke lade være, for med min kunst vil jeg udover at male med glade farver også gerne være med til at åbne andres øjne og hjerte for alt det dejlige i livet og for kærligheden til os selv, troen på os selv, at vi kan skabe et vidunderligt liv i glæde og kærlighed ved at lære at elske os selv og lytte til vores hjerte, vores intuition ~ leve vores liv i sandhed med os selv. Og nej, det er bestemt ikke nemt, og vi kan naturligvis ikke nøjes med at kigge på affirmationer og sige dem højt, men det er én af de måder, hvorpå vi kan hjælpe os selv på vej til at fokusere på glæde :-)

Du kan se mange flere af mine malerier på www.gittebarlev.dk  (pssst.....jeg maler også billeder UDEN affirmationer og citater.....smiler) ~ hvis du selv har et citat/mantra/affirmation, der betyder noget særligt for dig og hjælper dig i din hverdag, og du godt kunne tænke dig at få lavet et maleri med dette skrevet på, skal du være hjertelig velkommen til at kontakte mig på gittebarlev@gmail.com eller på tlf. 61662313. Jeg laver både malerier på lærred samt på kraftigt akrylpapir til at sætte i ramme. Eller som tegning/akvarel.
Kig dig omkring på min hjemmeside :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar