tirsdag den 12. juli 2016

Fra det kreative hjørne.....



 
 
Her er lidt af det jeg har arbejdet med på det sidste ~ bestillinger på malerier :-) Kasketmaleriet har kunden selv fået idéen til ud fra et kaffekop-maleri, jeg engang har lavet, med kopper der stod oveni hinanden. Hendes søn er kasket-samler, og derfor synes hun, at han skulle have et maleri med kasketter oveni hinanden :-) Elsker sådanne udfordringer, som er lidt anderledes end det, jeg normalt beskæftiger mig med :-)
Og så blev der lavet flere akvareller/tegninger med mine skaldede figurer. Det nederste lavede jeg til en student, hvor hendes tatovering af Livets Træ er kommet med på tegningen ~ det har jeg tegnet på med helt sort tusch for at fremhæve det. Citatet synes jeg er meget sigende til en nyudklækket student ~ men også for alle andre mennesker :-)
 
Nederste maleri med fuglene og citat af Maya Angelou fik jeg idéen til forleden dag, dag jeg så citatet i en bog. Og det er nu ført ud i livet på lærred, størrelse 30x40 ~ akrylmaling, tekstpapir og tusch, har jeg brugt. Maleriet vil komme på min hjemmeside snarest....... www.gittebarlev.dk :-)
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar