mandag den 25. juli 2016

Residens Møen


Jeg har fået den dejlige mulighed at udvide min udstilling på Residens Møen i Stege - ferie og konferencecenter - jeg har denne gang taget nogle af mine papirmalerier og tegninger med, og også lidt nye malerier på lærred. Jeg har efterhånden rigtig mange af mine malerier hængende dernede, og mit eget hjem er lidt tomt for malerier. Men så må jeg jo bare skabe noget mere kunst, da jeg har planer om at holde åbent hus ind imellem her i vores hjem, hvor man kan komme og se min kunst 'live' og få en kreativ snak og høre om de andre ting, jeg tilbyder samt projekter, jeg er i gang med. Residens Møen er absolut et besøg værd, så tag familien i hånden og tag et smut til Stege. Se mere på www.residensmoen.dk eller følg dem på facebook hvor du også kan følge sommerens program for levende musik og underholdning i den pragtfulde gårdhave 😊

Ingen kommentarer:

Send en kommentar