onsdag den 21. september 2016

Taknemmelighed


Jeg fik denne smukke blomst af min kære far forleden dag. Og en masse dejligt til vores fryser. Siden jeg blev alene med mine 3 drenge for 7 1/2 år siden, har jeg praktiseret dagligt at fokusere på taknemmelighed ~ specielt i kaotiske situationer som alene-mor, har det hjulpet mig enormt meget at fokusere på alt det, jeg var taknemmelig for, fremfor på det der ikke lige var helt optimalt. Og jeg har lært at tage imod, når nogle vil hjælpe eller give......og det er en af min fars smukke egenskaber ~ at hjælpe og give fra et rent og autentisk hjerte, og jeg er så dybt taknemmelig.
Taknemmelighed åbner ligesom op for, at man tiltrækker endnu mere dejligt i sit liv og finder ind til den smukkeste glæde i sit hjerte. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar