torsdag den 10. november 2016

Bodybliss-behandling



Jeg kan nu skrive Bodybliss-behandler på CV'et, og det fungerer så fint med det, jeg i forvejen beskæftiger mig med indenfor det at vejlede/støtte andre mennesker i at leve mere i nu'et ~ give slip på tankermylder, stress, bekymring og selvbebrejdelser, så krop & sind kommer mere i balance, så vi dermed kan fokusere mere på det glædelige i livet ~åbne op for at finde ind til vores egen indre ro og sandhed, og behandle os selv og vores krop med venlighed, accept og kærlighed.

Med Bodybliss får du healing via nogle energi- og zonepunkter i ansigtet, samt via nogle energibaner/powerpunkter på hænder og krop. Herved støttes kroppen i at give slip og rense ud.
Det er en meget blid behandlingsform ~ blid berøring og tryk, der vil få dig i en meget afslappet tilstand. Bodybliss kan også hjælpe til at opnå bedre søvn.

En Bodybliss-behandling hjælper dig med at give slip på det, du ikke har brug for mere ~ gamle tankemønstre, overbevisninger og selvbebrejdelser. Kroppen holder fast i sådanne tanker, og bliver påvirket af det. Det skaber blokeringer, stress og andre skavanker.

Du kan få mere information om Bodybliss-behandlinger på min hjemmeside www.gittebarlev.dk





Bodybliss er også blevet tilføjet på mit Virksomhedsmaleri, som jeg fik idéen til for et par år siden ~ sammen med en veninde, prøvede jeg at finde frem til et virksomhedsnavn, og da jeg både ønskede at male, tegne, holde kreative kurser samt at vejlede andre mennesker i forskellige emner som selvkærlighed, tankens kraft, spiritualitet, finde sit indre lys og sine missioner i livet mm....... ja så endte min virksomhed med at hedde Kunst, Glæde & Inspiration :-)
Om ikke andet, så giver det i hvert fald mig selv et bedre overblik, og jeg kan se en fin sammenhæng i det hele :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar