torsdag den 24. november 2016

Naturens gaver





 
'Take a quiet walk with Mother Nature.
It will nurture your mind, body and soul'.
~Anthony Douglas Williams
 
 
 
Hver dag går jeg lange ture i naturen ~ det er ren healing for min sjæl, samtidig med at det giver motion og frisk luft, og det giver sådan et energi-boost, og uanset hvilken stemning mit sind er i, når jeg starter på turen, ender jeg altid med at være i et dejligt positivt flow :-) Ofte sidder jeg også ude i naturen og mediterer, eller sidder bare i stilhed og iagttager en solnedgang ~ også selvom vi nu skriver November måned. Vi har en bænk, der står på en vidunderlig plads, hvor jeg kan sidde og kigge på solnedgangen, iført varmt tøj, en dyne og en kop varm te :-) Naturen er en gave :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar