onsdag den 16. november 2016

Stemningsbilleder fra mit atelier / galleri







Det giver sådan en dejlig energi at gøre rent og rydde op i sit atelier / galleri (og andre steder i huset for den sags skyld ;-) ) , og i dag har jeg gjort November-rent, og sat billeder og ting på en ny måde. I dette nu er jeg ved at kreere skilte til i morgen aften, hvor jeg holder meditationsaften her hos mig :-) Det kræver lidt skilte herude på landet, hvor der er meget mørkt om aftenen.

Skulle du have lyst til at kigge forbi mit atelier / galleri og kigge på mine malerier og tegninger eller blot få en kreativ snak. Høre mere om, hvad jeg tilbyder indenfor vejledning, mindfulness, bodybliss, malekurser.......så skal du være hjertelig velkommen til at kontakte mig på 61662313 eller gittebarlev@gmail.com og aftale nærmere mht et tidspunkt :-)

Ønsker dig en dejlig onsdag aften :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar