tirsdag den 7. februar 2017

Malerier pakket med kærlighed


Jeg er lige blevet færdig med nogle malerier på bestilling ~ jeg kan ikke vise jer det færdige resultat endnu, da de skal gives i gave senere denne måned :-) Det var blandt andet et af mine anderledes familieportrætter med de 'glade skaldede' :-)
I stedet lægger jeg lige et af mine tidligere bestillinger på familieportrætter på herunder :-)


Én af de ting jeg ELSKER ved at sende malerier afsted til deres nye hjem er selve indpakningen.
At lave pakker med kærlig energi og små søde hilsner til kunden. Det værdsætter jeg selv, når jeg bestiller pakker fra kreative sjæle, og det giver en dejlig fornemmelse i mit hjerte, når jeg sender pakkerne afsted.




Mine forskellige malerier kan ses og købes på www.gittebarlev.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar