onsdag den 1. marts 2017

Coaching

 
 
Udover at skabe kunst, arbejder jeg også som coach, hvor jeg støtter andre på deres personlige rejse til selvkærlighed; at finde deres indre lys frem og lade deres unikke gaver få lov til at folde sig ud ~ at føre deres idéer og drømme ud i livet. Lytte til deres EGEN sandhed.  
Sessioner foregår hos mig i Præstø eller via SKYPE, med mindre andet aftales.
 
Jeg underviser også i Mindfulness samt tilbyder Bodybliss-behandlinger, som støtter krop og sind i at give slip på gamle mønstre, overbevisninger og ubalancer, så der kan komme ny energi og flow. Dette foregår også hos mig i Præstø (andet kan aftales).
 
Du kan se mere om Coachingsessioner, Mindfulness & Bodybliss på min hjemmeside www.gittebarlev.dk ~ her kan du også se og købe mine tegninger & malerier :-)
 
Jeg kan også kontaktes på tlf. 61662313 (læg gerne besked eller sms, så ringer jeg tilbage) eller på email gittebarlev@gmail.com 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar