torsdag den 16. marts 2017

Nye malerier




 


Nyeste malerier fra min hånd ~ det orange/lilla maleri med sommerfuglen måler 70x60 og har titlen 'Give your dreams wings to fly'. De andre malerier på hylden kan ses enkeltvis på min hjemmeside. Det andet store maleri måler 100x80 og har ingen titel, blot lyse pastelfarver og en del struktur og mønstre :-)
Du kan se mine flere oplysninger om malerierne hjemmeside www.gittebarlev.dk ~ her kan du også se de andre tegninger og malerier, jeg har til salg, og malerier jeg har lavet på bestilling personligt til kunder. Har du selv en idé til et maleri, du gerne vil have lavet, eller er der et maleri/tegning, du ønsker at købe, så kan jeg kontaktes på tlf. 61662313 (sms gerne)  eller på email gittebarlev@gmail.com.
Malerierne kan både blive sendt pr pakkepost eller blive afhentet privat hos mig i Præstø efter aftale :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar