mandag den 13. marts 2017

Weekend fordybet i kreativitet og natur.......

 

 

 

 
 
 

 

 
 

Min weekend har foregået hjemme i stilhed med mig selv ~ kun med katten som healende selskab, og et dejligt impulsivt venindebesøg.
Der er forår i luften; fuglenes sang gør mig glad og jeg elsker at sidde og meditere til fuglekvidder og til havens andre lyde, til den blide forårsluft; gå rundt og nyde at alting spirer og gror, ligesom vi mennesker og dyr gør i denne dejlige tid. Det er som om et nyt kapitel starter med fornyet energi og med opfordring om, at nu er det tid til, at vi spreder vores smukke blomsterblade ud og stråler som den, vi er. En smule sommerfugle i maven over, hvad denne dejlige tid, vi går ind i, mon bringer med sig af nye skønne eventyr.
Jeg har leget meget med pensler og farver denne weekend ~ lidt lyse farver og med mandala & fjer-tema.....også her er der nye idéer, der føres ud i livet :-)
Håber din weekend har været dejlig ❤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar