lørdag den 8. april 2017

Der var engang.....


Lidt nostalgi ~ da jeg var til.morgenkaffe hos mine forældre i dag (farmands fødselsdag), tog jeg et billede af nogle gamle billeder, jeg har kreeret, og som de har hængende i deres hjem. Jeg har altid holdt meget af at være kreativ, og sad mange timer på mit værelse og tegnede og skrev historier som barn. 
Tegningen lavede jeg, da jeg var omkring 13-14 år (lææææænge siden), og maleriet da jeg var 24. Dengang var jeg ikke så god til at lytte til mit hjerte eller gøre så meget af det, JEG brændte for, og jeg fulgte ikke min kreative drøm, for der var nok bedre muligheder indenfor kontor, og det gjorde alle de andre jo. Så jeg blev kontorassistent, men følte mig ikke rigtig glad og levende. Men så kom mine børn til verden, og jeg ELSKEDE livet som mor, at være kreativ sammen med mine børn, og fra den tid kom kreativiteten mere og mere ind i mit liv :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar