onsdag den 5. april 2017

En idè opstår......


Idèen til mine familieportrætter opstod, da jeg havde malet et familieportræt af mine 3 drenge & jeg ~ et par år efter, at jeg blev alenemor. Jeg var kommet godt igang med at male, og 'de glade skaldede' figurer dansede rundt i min indre kreative lykkebobbel, og de ville gerne ud og skabe smil og glæde hos andre sjæle ~ udtrykkes i forskellige former på lærred og papir. 
Familieportrættet var et symbol på den kærlighed og forbundethed, jeg mærkede mellem mine drenge og jeg ~ vores lille dejlige familie. En reminder i hverdagen på, at det er kærligheden, der er vigtigst ~ og taknemmeligheden for mine kære.
Jeg har efterfølgende lavet en del familieportrætter for andre familier, og jeg er dybt taknemmelig for at have fået lov til at få indblik i andre familiers små særlige historier ~ og føre det videre over på lærred som et personligt minde :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar