onsdag den 19. april 2017

Vægudsmykning



Jeg har arbejdet lidt videre med mine farverige malerier, og har afprøvet dem på vores egen væg :-) Det er en meget god proces, når jeg skal afgøre, om de er færdige, eller om der lige mangler nogle detaljer hist og her. Der kan det være svært at se, hvis de ligger/står i arbejdsrummet blandt andre igangværende projekter. Så nu vil jeg gå og se dem lidt an i vores egen stue, før jeg sætter dem til salg :-)
I denne uge er jeg blandt andet i gang med et familieportræt på bestilling ~ en sølvbryllupsgave fra nogle voksne børn til deres forældre. Jeg glæder mig meget til at kunne vise jer det, når det er færdigt, og når bryllupsdagen er vel overstået :-)

Det skal ligne dette familieportræt i farverne og enkeltheden :-)

 
På min hjemmeside www.gittebarlev.dk kan du se flere af de familieportrætter, jeg tidligere har lavet på bestilling samt se mine andre malerier & tegninger :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar