onsdag den 10. maj 2017

Hun begyndte at lytte til sit hjerte........

 
 
"Hun begyndte at lytte til sit hjerte og leve sin egen sandhed, og verden åbnede sig for hende....."
(Dette billede kreerede jeg i min Artjournal forleden dag :-) )
 
I mit liv har jeg erfaret vigtigheden af at lytte til mit hjerte og leve min egen sandhed. Efter i mange år at have levet lige modsat af at lytte til mit hjerte, og den følelse af lettelse og glæde jeg har indeni i dag, i forhold til den frustration og indre vrede, og en krop og et sind med diverse ubalancer, jeg mærkede dengang jeg ikke havde kontakt med mit hjerte og min sjæl. Det er en kæmpe ændring, som jeg er så dybt taknemmelig for at have givet mig selv ved at træffe et valg. Valget om at leve et for MIG, autentisk liv med mit hjerte som vejleder.
 
Og det er også det, jeg af hele mit hjerte gerne vil åbne andres øjne for ~ at det er muligt at ændre sit liv ved at foretage nogle valg ved at begynde at lytte indad i sig selv. At leve det ,der er sandt for DIG.
 
Og det gør jeg blandt andet via min kunst, der ofte taler til sjælen med ord, citater, små sætninger og med billeder af blandt andet mennesker og fugle, der lever i frihed og glæde. Jeg skaber også kunst i glade farver og mønstre, fordi farver gør mig glad ~ kunst med barnlig og naiv streg med kærlighed og humor, som en reminder til mig selv og til 'verden' om, at det vigtigste i livet er glæde, kærlighed & smil.
 
Og i mit arbejde som coach og bodyblissbehandler, handler det også meget om at få mine klienter til at se- og behandle sig selv med kærlighed ved at leve deres egen sandhed og stå ved sig selv.
 
Vi fortjener alle at leve et liv, der gør os glade og får det aller bedste frem i os :-)
 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar