torsdag den 4. maj 2017

Maleworkshop i Præstø ~ 'Slip dig selv fri'


Så er det snart sommer, og den lune tid er oplagt til at slippe det indre barn løs og lege med skønne farver.

Jeg har fastsat nogle forskellige datoer for maleworkshoppen 'Slip dig selv fri' hos mig i Præstø.
Se hvilken dag, der passer DIG :-)

Giv dig selv en fridag, hvor dit indre barn får lov til at komme ud og lege og skabe glad og farvestrålende kunst, og hyggeligt samvær med andre maleglade og kreative sjæle :-)

På workshoppen skal vi lege med masser af skønne farver ~ som inspiration til farver og mønstre (og måske motiv), bruger vi bla havens blomster og planter.

Det eneste du skal medbringe er dig selv, en madpakke til dagen og lyst til at skabe din egen kunst :-)

Du behøver absolut ikke at have erfaring i at male billeder. Du kan lade dig inspirere af mine teknikker, eller finde dine helt egne. Slip fantasien løs. Alt er muligt.

I prisen indgår div. maling, penselbrug, mønsterpapir, tusch, lim, stempler, og der vil være 1 mellemstort lærred samt 1 lidt mindre til hver deltager. Tag gerne lidt lærreder med selv, hvis du er sikker på, at du kommer til at arbejde super effektivt ;-)

Der vil være små pauser og en spisepause undervejs. Jeg sørger for te, kaffe, vand, lidt snacks.

Workshoppen afholdes hos mig i Præstø (yderligere information ved tilmelding) fra kl 11-17.
Prisen er 995,-kroner

Du kan vælge mellem følgende datoer:

1. Lørdag den 3. juni 2017
2. Lørdag den 17. juni 2017
3. Lørdag den 22. Juli 2017
4. Lørdag den 29. Juli 2017
5. Lørdag den 26. August 2017

Du tilmelder dig ved at skrive til mig på email gittebarlev@gmail.com eller pr sms 61662313 ~ skriv dit deltagernavn, tlfnr samt hvilken dato/nr på workshop, du ønsker at deltage i ~ og ved at betale via mobilepay 61662313 (kan også ske via bankoverførsel - spørg om kontonr.)

Jeg glæder mig meget til at møde dig og have nogle FANTASTISKE kreative timer sammen :-)

Glade & Farverige hilsner fra Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar