tirsdag den 2. maj 2017

Ugen der gik ;-)

 

 

 

 

 

 



 
Endnu en uge er gået........synes det går lidt stærkt herhjemme for tiden ~ jeg har haft travlt med at male på glade bestillingsmalerier og følge med i mine skønne børns aktive liv :-)
Mens mellemstesønnen var i praktik i København i går, benyttede jeg mig af at vandre en lang tur i den smukke by, i det skønneste solskinsvejr, nød en stille kop kaffe ved kanalen, og sad og iagttog mennesker og byens aktivitet. En tiltrængt og healende pause, og herligt at komme lidt hjemmefra den vante arbejdsplads for enden af markvejen ;-)
 
De 3 bestillingsmalerier, jeg arbejdede på i sidste uge, er alle godkendt af kunden og sendt pr pakkepost og vel modtaget. Jeg er så taknemmelig for den skønne korrespondance, jeg har med mine kunder ~ de er glade, positive, kærlige og taknemmelige, og det er enormt berigende for mig :-)
 
Jeg viser jer her 2 af malerierne, da de ER blevet givet i gave i weekenden. Det tredje maleri skal gives i gave i den weekend, vi kommer ind i nu, og herefter vil jeg vise jer det færdige resultat :-)
 
Håber I nyder maj måneds solrige vejr :-)
 
Glade hilsner fra Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar