torsdag den 22. juni 2017

Kunstudstilling i Stege

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
I går var jeg i Stege på Møn og se til min udstilling hos Residens Møen, ferie-og konferencecenter. Der skulle hentes nogle malerier hjem, og der blev hængt lidt nye malerier op rundt omkring. Jeg viser jer et lille 'udsnit' af min udstilling. Jeg har rigtig mange malerier & tegninger hængende dernede, så tag endelig et smut forbi og se den fulde udstilling, hvis du er på de kanter. Du er altid hjertelig velkommen til at kontakte mig på tlf. 61662313/e-mail gittebarlev@gmail.com hvis du har spørgsmål eller lignende til udstillingen og mine malerier.
 
Lige nu er det virkelig en skøn tid i Stege ~ også hos Residens Møen. Sommeren byder på mange skønne aktiviteter som feks levende musik i gårdhaven. Restauranten byder på dejligt til ganen. 


 
Gårdhaven hos Residens Møen. Mine malerier hænger på gangene til de dejlige værelser og ferielejligheder samt i deres hyggelige opholdsrum :-)

 

 



I Stege by er der en helt særlig stemning ~ gamle huse, nogle med kunst på gavlen, små hyggelige caféer og i sommermånederne er der markeder med små dejlige boder. På havnen er der det skønneste liv med lystsejlerne og fiskerbådene, og café hvor du kan sidde og nyde lækker mad og drikke med udsigt til byen :-) 

For ikke at nævne alle de andre vidunderlige ting, som Møn har at byde på, som Nyord, Møns klint, diverse små hyggelige gallerier, loppemarkeder, ismejeri mm.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar