torsdag den 15. juni 2017

Oh Happy Day

 
 

 Som kreativt menneske finder jeg inspiration til min kunst mange steder. Det kan være fra en tekst i et musikstykke, mønstre på en serviet eller som titlen 'Oh Happy Day', som jeg har valgt at kalde dette fuglemaleri, som kommer fra en, efter min mening, SUPER god dansk komediefilm fra 2004. Jeg holder især af selve handlingen (skuespillerne er også fantastiske :-) ), hvor en kvinde, der lever et helt almindeligt liv som hustru og mor i et helt almindeligt hus i en helt almindelig by, finder ind til sin ungdoms drøm om at blive sanger. Hvordan man følger hende blive mere og mere strålende og levende, jo mere hun kommer i kontakt med sin sjæl og dens længsler. Og hvordan livet aldrig mere bliver det samme, når man bliver forenet med sin sjæl og gør det, der gør én glad.

Det er lige præcis det, jeg elsker som coach. At se når andre sjæle kommer i kontakt med deres hjerte og egen sandhed, og hvordan de selv og deres liv ændrer sig til at indeholde mere glæde og begejstring. Til at være det lys, som de er skabt til at være. Det er så smukt.

Og jeg har mærket det i mit eget liv, hvordan det er muligt at ændre sit liv.

Du kan se, hvad jeg tilbyder som coach på www.gittebarlev.dk ~ her kan du også se mere information om maleriet, som er til salg ;-)

Happy Day :-)
Gitte





Ingen kommentarer:

Send en kommentar