torsdag den 8. juni 2017

Pakker med kreativitet & kærlig energi og en giveaway :-)



 
 
I sidste uge havde jeg en 'giveaway' på Instagram & Facebook med et lille opløftende kunstværk, med citatet 'Shine like the Whole universe is yours' af RUMI. 
 
Vinderen blev trukket mandag aften, og det blev én fra Norge, der vandt billedet.
 
Jeg elsker at overraske andre, og at lægge rigtig meget kærlig energi i mine breve og pakker, så derfor blev kuverten selvfølgelig dekoreret fint med mønsterpapir og tuschtegnerier, og kunstværket fint pakket ind i silkepapir og med en lille personlig hilsen til modtageren.
Og sådan har jeg det også hver gang, jeg skal sende malerier, som kunder køber af mig ~ lidt svært er det dog med de lidt større malerier, men en lille hyggelig personlig hilsen sender jeg altid med :-)
 
Nu er pakken med 'SHINE'-energi på vej til det smukke land, Norge :-)
 
Hvis du vil se, hvilket billede der var med i min giveaway, så hop ind på min Instagramprofil http://ink361.com/app/users/ig-558454115/gittebarlev/photos eller på min facebookside https://www.facebook.com/Gitte-Barlev-1040464596051898/ ~ det er her, jeg fremover også vil lave giveaways, så følg endelig med, hvis du ønsker at vinde fine kunstværker :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar