mandag den 26. juni 2017

Sommerferie





 Jeg holder sommerferie med mine børn. Vi har en årlig tradition med selvpluk af jordbær. Det er ligesom om, det først sådan RIGTIGT er sommerferie, når vi sidder i jordbærmarken og plukker (og smager lidt....) Det gjorde vi også i år, og det var sååå hyggeligt :-)

Ferie med mine kære betyder også, at jeg går lidt offline, og der bliver en lille pause på bloggen. 

Du kan kontakte mig via email gittebarlev@gmail.com hvis du vil:
- købe/bestille malerier/tegninger
- booke tid til et sommerbesøg i mit lille hjemmegalleri/atelier
- booke tid til en coachingsession
- booke tid til en bodyblissbehandling 

Jeg vil svare dig, når det er muligt for mig. 

Du finder flere oplysninger om coaching, bodyblissbehandling & kunst på www.gittebarlev.dk 

Husk at se, hvad jeg tilbyder af kreative sommerworkshops, hvis du selv skulle have lyst til at få inspiration til at skabe din egen kunst ~ du kan også komme på malekursus alene én dag, hvis du er mere til det :-)

Sommerhilsner fra Gitte



Ingen kommentarer:

Send en kommentar