torsdag den 1. juni 2017

Sommerfornemmelser :-)








Endnu engang er det et stykke tid siden, jeg har skrevet noget her på bloggen.
Sommertiden er i gang, og jeg synes også, der er 'gang' i mit liv. Meget at gøre og holde styr på. Og tiden flyver afsted.

At bo her i naturen, hjælper mig til at bevare den indre ro. Her er virkelig fredfyldt. Og haven er så smuk nu, med masser af skønne farver, som gør mig glad. Jeg er meget taknemmelig for, at hende der har boet her før, har plantet så mange fine blomster, som jeg nu kan gå og nyde og plukke af til fine buketter :-) At jeg så ikke helt kan nå at følge med og få hevet al ukrudten op, det er en anden sag, som jeg må tage lidt af gangen. Noget må jeg sige 'pyt' til ;-)

Mellemstesønnen har haft fødselsdag - 15 år. Det er så vildt, at mine børn er blevet så store nu. Også de år er fløjet afsted, føler jeg, men det føler alle forældre nok.  jeg er så glad for, at jeg altid har brugt meget tid sammen med dem, og har mange skønne minder:-)

I vores have bor en lille Bambi og dens mor for tiden, og jeg nyder at sidde og iagttage den lille, der løber og hopper rundt i haven som en lille hundehvalp. Der var faktisk 2 små bambier for en uges tid siden, der gik tæt sammen med moderen. Meget små var de. De sidste par dage har jeg kun set 1 Bambi og moderen. Håber den anden stadig er i live. Billedet her er fra sidste år, i juli måned, hvor bambien var lidt større, end de er lige nu. Jeg har desværre ikke været så heldig at få mulighed for at tage billede af den (dem)  fra i år.
Det er så livsbekræftende at have dyrelivet så tæt på :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar