onsdag den 26. juli 2017

Fordybelse med tegneblok & tusch :-)

 

 



 



Jeg har brugt mange aftentimer til at sidde på vores veranda med tegneblok og tusch, og det er blevet til lidt nye tegninger med nogle citater, der lige talte til mig :-)
Jeg holder meget af denne måde at tegne på, hvor jeg forener min store passion for at skrive forskellige skrifttyper med illustrationer af det, der lige falder mig ind. Og sammenfattet bliver det til en kunstform på sin helt egen måde :-)

Desuden er det også en nem form for kreativitet at have med sig, på udflugt i rygsækken, på rejser/ferier, på besøg hos sine kreative veninder  e.l. Og når jeg ind imellem har følt mig lidt rastløs, og har savnet mine børn, så er det en god form for terapi at sætte sig med tegneblokken ;-)

Herudover kan jeg også varmt anbefale at fordybe sig med at male kunst ~ hvis du selv ønsker at komme i gang med at male, men føler, du trænger til at blive inspireret og lære lidt teknikker inden, så skal du være hjertelig velkommen til at kigge ind på min hjemmeside på dette direkte link http://www.gittebarlev.dk/27090536 og se, hvad jeg tilbyder af male-undervisning for enkeltpersoner ;-)

Tag én dag ud af kalenderen og giv dig selv en kreativ fridag, hvor du slipper dit indre legebarn fri :-)

Ønsker du at se mine andre sort/hvid tegninger, som jeg har til salg, så klik ind på dette link http://www.gittebarlev.dk/27090526 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar