torsdag den 27. juli 2017

Malerier







Der er også blevet tryllet nogle nye malerier frem ~ jeg er lidt inspireret af lotusblomster for tiden, som I kan se :-) og buddhaer......det lille buddha-maleri har jeg selv brugt som gave til en dejlig sjæl i mit liv, men jeg laver gerne buddha-malerier på bestilling :-) Jeg laver også MEGET gerne malerier med andre motiver på bestilling, så kontakt mig endelig på gittebarlev@gmail.com eller tlf 61662313, hvis du har nogle ønsker til et maleri :-)  

På nederste billede viser jeg et lille glimt af en tegning/akvarel på bestilling, som jeg har arbejdet på de sidste par dage. Jeg kan desværre ikke vise et billede af den færdige tegning, for kunden skal give den som gave snart, og detaljerne er måske afslørende ;-) men snart viser jeg jer det færdige billede :-)

Rigtig god torsdag til dig :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar