onsdag den 2. august 2017

Inspiration til sommerfugle-tegning ~ skridt for skridt :-)



 I har nok efterhånden fundet ud af, at mit yndlingssted at sidde og nyde min morgenkaffe, er på vores veranda, hvor jeg kan sidde og følge med i havens liv :-) 
Vi har sommerferie, og mens husets teenagere og et par ekstra gæster sov, sad jeg denne morgen og nød stilheden. Der kom en sommerfugl ind på verandaen, og jeg fik pludselig inspiration til at tegne en mønster-sommerfugl og vise skridt for skridt, hvordan jeg har bygget den op. Så hvis du godt kunne tænke dig at komme igang med at mønstertegne/doodle eller bare godt kan lide ny inspiration, så kig endelig med nedenfor :-) At fordybe sig i noget kreativt er alletiders form for meditation / indre ro, og det er noget mange kan have glæde af både i ferietider og til hverdag :-)
Rigtig god fornøjelse, og dejlig onsdag til dig :-)



Én af de største udfordringer ved at tegne sommerfugle er, at få den nogenlunde éns på begge sider ;-) prøv dig frem, men husk at alt ikke behøver at være perfekt, så pyt med, at siderne ikke bliver helt éns. 







Tegn nogle af stregerne op med en kraftigere sort pen/kant, det giver en super flot kontrast. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar